Afspraken inplannen in 2024 en telefonische bereikbaarheid
Mocht u nog een afspraak/behandeling in 2024 wensen, verzoeken wij u dringend spoedig contact met ons op te nemen. De agenda loopt rond deze tijd namelijk erg snel vol en daarbij is december een korte werkmaand.
Vanaf heden zijn wij op werkdagen telefonisch slechts bereikbaar tussen 8:30 - 11:30 uur. U kunt altijd onze voicemail inspreken of een e-mail sturen.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Verzekeringscheck
Tevens herinneren wij u er graag aan om, indien dit van toepassing is, uw (aanvullende) zorgverzekering goed te controleren en eventueel te wijzigen. De tarieven en vergoedingen voor 2025 worden een dezer dagen bekend gemaakt, dus dan heeft u nog voldoende tijd voor verdieping in de diverse polisvoorwaarden. Aan diegenen die een wens of noodzaak hebben tot orthodontische behandeling (beugelbehandeling), adviseren wij extra goed te kijken wat de voorwaarden zin voor komend jaar, aangezien er aanzienlijke wijzigingen zullen worden doorgevoerd in vergelijking tot voorgaande jaren. Dit betreft niet alleen de wachttijd die al door vele zorgverzekeraars wordt gehanteerd, maar ook de vergoeding per jaar of over de gehele behandeling.
Incassokosten op onbetaalde facturen
Wij hebben u als service altijd geattendeerd op aankomende incassokosten op nog niet betaalde facturen van Infomedics. Wij hebben besloten hiermee te stoppen, omdat het erg veel tijd in beslag neemt. Let u dus alstublieft zelf goed op het tijdig betalen van openstaande facturen. Mocht u niet in de mogelijkheid zijn tijdig een factuur te voldoen, dan kunt u altijd zelf contact opnemen met Infomedics en met hen een regeling treffen.
Betaald parkeren
Ook in onze wijk heeft de gemeente inmiddels betaald parkeren ingevoerd. Gaarne hier rekening mee te houden wanneer u bij ons komt. Er wordt momenteel flink gehandhaafd.
Gemiste afspraken en vertragingen
Ter herinnering: voor niet nagekomen afspraken geven wij u doorgaans een kennisgeving per e-mail of telefoon. Bij een volgende keer kan het zijn dat wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen. Indien u een afspraak niet na kunt komen, verzoeken wij u dit zo tijdig mogelijk door te geven zodat wij andere mensen van dienst kunnen zijn met een plekje.
Onverwachte uitloop behandelingen
Tenslotte, nogmaals, vragen wij u om uw begrip indien er enige uitloop van onze kant is. Ook als u zelf op tijd aanwezig bent. Wij werken met mensen die we graag alle nodige aandacht en tijd willen schenken en soms treden er onverhoopt ook kleine complicaties op tijdens een behandeling. Met haastige spoed een behandeling afronden is iets wat wij niet wensen te doen.
Bedankt voor uw aandacht, geduld en begrip, wij hopen dat u het jaar goed en gezond kunt afsluiten.